Responsabilităţi:

• activităţi de secretariat şi activităţi administrative (ex. aprovizionare
consumabile pentru birou, asigurarea bunei funcţionări a biroului, plată facturi, rezolvare acte/documente la instituții etc.)
• gestionare corespondență
• completare și gestionare baze de date
• asistarea echipei în activitățile zilnice și derularea proiectelor

Cerinţele postului:

• minim 1 an experiență într-un post similar
• persoană îngrijită și cu aspect plăcut
• abilităţi excepţionale de comunicare scrisă şi verbală în limba maghiară şi română
• operare PC: MS Office, Internet
• persoană punctuală, ordonată, responsabilă şi de încredere
• deschidere la însuşirea de noi cunoştinţe, abilităţi
• abilităţi de planificare şi organizare
• nivel de studii minim: liceu
• cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj
• carnet de conducere cat.B; experienţă minim 1 an

Oferta noastră:

Oferta noastră:
• perspective de lungă durată
• echipă tânără, dinamică
• oportunităţi de dezvoltare şi promovare

CV-urile cu poză însoţite de scrisorile de intenţie sunt aşteptate pe adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.