ANALIST ECONOMICO-FINANCIAR

Locația:
• Biroul Târgu-Mureș

• Biroul Cluj-Napoca

Responsabilităţi:

• elaborare previziuni financiare, analiză cost-beneficiu;
• elaborare părți economico-financiare în cadrul elaborării și implementării proiectelor de finanțare (ex. buget, cereri de rambursare, cereri de plată, rapoarte financiare, etc.)
• analiza investițiilor din punct de vedere economico-financiar
• elaborare alte studii economico-financiare

Cerinţele postului:
• studii superioare, domeniul economic sau similar
• cunoștințe de contabilitate
• abilităţi de analiză şi sinteză
• punctualitate și precizie
• disponibilitate pentru munca în echipă şi individuală
• disponibilitate pentru învăţare continuă
• cunoştinţe solide de operare calculator –excel, word

Oferta noastră:
• perspective de lungă durată
• echipă tânără, dinamică
• oportunităţi de dezvoltare şi promovare

 

SECRETARĂ/ ASISTENT MANAGER

Locația:
• Biroul Târgu-Mureș

Responsabilităţi:

  • asigurare necesare birotică și consumabile

  • asigurare funcționare birou (gaz/electricitate/apă/internet/telefon fix-mobil/calculatoare/xerox/ scanner, furnizori, obtinere acte/documente oficiale, etc.)

  • contabilitate primară, plată facturi

  • asigurare funcționare mașini 

  • relații cu publicul, asigurare protocol (servire musafiri, clienti)

  • trimitere newsletter, corespondenta clienti

  • gestionare registrari interne 

  • intocmire proces-verbal sedinta saptamanala

  • ajutor în multiplicare/scanare/ asamblare documente

  • asigurare birou organizat, curat, estetic și funcțional

  • asistarea echipei în activitățile zilnice și derularea proiectelor

  • alte activitati de secretariat necesare

Cerinţele postului:
• minim 1 an experiență într-un post similar
• persoană îngrijită și cu aspect plăcut
• abilităţi excepţionale de comunicare scrisă şi verbală în limba maghiară şi română
• operare PC: MS Office, Internet
• persoană punctuală, ordonată, responsabilă şi de încredere
• deschidere la însuşirea de noi cunoştinţe, abilităţi
• abilităţi de planificare şi organizare
• nivel de studii minim: liceu
• cunoaşterea limbii engleze constituie avantaj
• carnet de conducere cat.B; experienţă minim 1 an

Oferta noastră:
• perspective de lungă durată
• echipă tânără, dinamică
• oportunităţi de dezvoltare şi promovare

REFERENT PROIECTE

Locația:
• Biroul Cluj-Napoca
• Biroul Târgu-Mureș

Responsabilităţi:

  • elaborare studii (planuri de afaceri, studii de piaţă, etc.)
  • elaborare şi management proiecte de finanțare (întocmire cereri de finanțare, cereri de rambursare, cereri de plată, rapoarte de progres, coordonare resurse implicate, etc.)

Cerinţele postului:

  •  minim 1 an experiență în managementul proiectelor de finanțare
  • abilităţi excepţionale de comunicare scrisă şi verbală în limba maghiară şi română
  • abilităţi excelente de analiză, sinteză, justificare și descriere
  • foarte bune capacități de organizare și planificare, gândire strategică, cunoştinţe economice
  • punctualitate, precizie şi iniţiativă
  • disponibilitate pentru munca în echipă şi individuală
  • disponibilitate pentru învăţare continuă
  • studii superioare, avantaj în următoarele domenii: economic, juridic, studii europene
  •  cunoştinţe solide de operare calculator

Oferta noastră:

  • perspective de lungă durată
  •  echipă dinamică
  •  oportunităţi de dezvoltare şi promovare

REFERENT JURIDIC

Locația:
• Biroul Târgu-Mureș

Responsabilităţi:

  •  întocmire dosare de achiziții publice (documentație de atribuire, note interne, evaluare oferte, contract, etc.), inclusiv în cadrul proiectelor cu finanțare nerambursabilă – societăți comerciale, autorități publice, organizații neguvernamentale, persoane fizice - întocmire dosare de oferte pentru licitații
  •  întocmire adrese oficiale, declarații și orice document de natură juridică în domeniul proiectelor de finanțare și în activitatea desfășurată de firma de consultanță
  • studierea și interpretarea legislației legate de proiecte, activitatea firmei și a clienților

Cerinţele postului:

  • minim 2 ani de experiență în achiziții publice și/sau domeniul juridic - abilităţi excepţionale de comunicare scrisă şi verbală în limba română şi maghiară
  • abilităţi excelente de analiză, sinteză și justificare
  • foarte bune capacități de organizare și planificare, gândire strategică
  •  cunoştinţe juridice
  • punctualitate, precizie şi iniţiativă
  • disponibilitate pentru munca în echipă şi individuală
  • disponibilitate pentru învăţare continuă
  •  studii superioare, avantaj domeniul juridic
  • cunoştinţe solide de operare calculator

Oferta noastră:

  • perspective de lungă durată
  • echipă tânără, dinamică
  • oportunităţi de dezvoltare şi promovare

MANAGER PROIECT DE FINANTARE

 Locația:

• Biroul Târgu-Mureș

• Biroul Cluj-Napoca

 Responsabilităţi:

  • elaborare plan de lucru extern și intern

  • coordonare echipă proiect și ședințe cu echipă

  • contact finanțator, client, parteneri

  • obtinere informatii si documente de la client si parteneri, revizuirea acestora

  • verificare concordanță parti, verificare formă, conținut, punctaj și eligibilitatea dosarului de finanțare conform checklist de evaluare de la finantator și conform checklist intern

  • asamblare și semnare dosar, depunere dosar

  • asigurarea arhivarii dosarului

  • monitorizare statut status proiect și client (elaborare, evaluare, implementare, post-

  • implementare)

  • gestionare clarificări/contestații

  • evaluare proces elaborare/implementare și întocmire recomandări către directorul de proiect

  • participare la vizită pe teren și ședințe cu clientul, partenerii

  • elaborare rezumat proiect

  • intocmire rapoarte interne, respectiv externe catre finantator, client/parteneri 

 

 Cerinţele postului:

  • experiență obligatorie în elaborarea min.1 proiect finanțat din fonduri europene și implementarea min.1 proiect finantat din fonduri europene. Se vor preciza aceste informatii in CV.

  • cunoștinte despre elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare
  • cunoştinţe obligatorie de limba maghiară şi română (scris şi verbal)
  • abilităţi excelente de comunicare
  • capacităţi foarte bune de organizare şi planificare
  • studii superioare, avantaj în următoarele domenii: economic, juridic, studii europene
  • punctualitate, precizie şi iniţiativă
  • deschidere la însuşirea de noi cunoştinţe, abilităţi
  • cunoştinţe solide de operare calculator
  •  carnet de conducere cat.B

 Oferta noastră:

  • perspective de lungă durată
  • echipa tânără, dinamică
  • oportunităţi de dezvoltare şi promovare

 

 

CV-urile cu poză însoţite de scrisorile de intenţie sunt aşteptate pe adresa de e-mail: hr@euro-top.ro